replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月25日星期一

Jongen Londen B voor Boy - Wheel

Ik heb een heleboel Boy London horloges in mijn collectie en ik ben langzaam het vinden van een beetje meer als ik uitchecken elk een.
Today's Boy London horloge is uit een lijn van horloges brachten ze opgeroepen B voor Boy. In januari had ik dacht dat dit was een aparte lijn, maar als de achterzijde van dit horloge zegt B Boy van Boy London, dan denk ik dat ik kan bevestigen. Zowel van de horloges in deze lijn die ik heb geblogd heb kleinere gevallen gehad, en de band is hier heel kort (maar net passend mijn pols), wat suggereert dat deze horloges waren misschien een lijn voor kinderen. Ik zou gehoopt dat weten dit was een aparte regel zou helpen om een ​​meer specifieke zoekopdracht, maar in plaats daarvan krijg ik een paar die te koop zijn en de meeste treffers wijzen terug naar mijn blog ...
Het horloge is een 3 handontwerp wijzerplaat in een ronde behuizing. De bezel is heel breed en heeft de B voor de naam Boy geperst in het samen met symbolen van een zon, maan, de kroon, en de sterren zoals uur markers en de nummer 9 is de enige numerieke uur marker. Het gezicht is versierd met een geschetste wiel en het woord Boy, en heeft kleine tekst zeggen Japan Movt (die het grootste deel van de tijd met Boy London betekent Miyota, maar ik moet het weer te openen om te bevestigen it). De rug heeft bovenstaande beschrijving, evenals een geschetste uitvoering van de Boy London persoon symbool.
De band heeft hints van de gebruikelijke Boy London ontwerp, maar met een paar verschillen. Het is gemaakt van zwart leer (enkele kleur) met een stud / knop, die in dit geval zegt Jongen Londen en heeft een Union Jack in het midden. De gesp is de gebruikelijke gegoten Boy ontwerp ook.
Timing is een van de dingen die ik het meest in de war over de Boy London horloges. Het merk bestaat al sinds de jaren '70 geweest, maar de meeste van de horloges lijken te zijn verschenen in de jaren '90, terwijl het merk een pauze nam. Mijn gok is dat dit één van de stijlen die in het midden van de jaren '90 begonnen, maar als het is voor een sub-lijn, zou ik denk dat het een beetje later in de tijd, dus misschien vroege 00s.
Bekijk meer rolex replica en rolex daytona

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex