replica horloge

replica horloge
replica horloge

2015年12月21日星期一

Cosmo Queen Flip-Top Kompas Horloge

Een van de belangrijkste uitgangspunten voor mijn collectie was het idee van "interessante en ongewone". De collectie is voorbij dit uitgebreid, maar ik heb nog een ding voor onbekende gadgety horloges zoals vandaag.
Dit horloge lijkt te worden genoemd Cosmo Queen, op basis van hoe ik interpreteerde de moeilijk te lezen script dat de naam is geschreven in heb ik twee belangrijke verwijzingen naar de naam Cosmo Queen gevonden -. Een daarvan is een kaart van Yu Gi-Oh!, terwijl de andere is een reeks van horloges met een Zwitsers merk, genaamd TITONI. Ik ben er vrij zeker van dat dit niets te maken heeft met de Yu-Gi-Oh, en op basis van het ontwerp, ik denk niet dat het is door TITONI ofwel, dus het moet een van de onbekende fashion horloges.
Het horloge is een standaard 3 handontwerp wijzerplaat met een Japanse quartz uurwerk. Het verschil is dat u het deksel kunt bladeren tot een kompas onderaan te openbaren, en als je dat doet, kunt u ook Flip het horloge deel om zodat kunt u de tijd zien en kompas samen De band heeft ook een andere functie -. er een ronde thermometer geplaatst in het onderste deel van de band.
Ik weet niet veel meer over het horloge (vanaf de achterkant van de zaak alleen maar zegt Zwitserse leger, maar ik denk dat alleen wordt gebruikt als een naam in plaats van een verwijzing naar die hem in opdracht). Dit type horloge is rond sindsdien althans de jaren '90, dus het zou kunnen zijn van altijd sindsdien.
bekijk meer horloge replicas en Patek Philippe Golden Ellipse

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex