replica horloge

replica horloge
replica horloge

2017年8月1日星期二

Uitvoerbaarheid.


Rolex-BLNR-1
Dit is wanneer een horloge zo moeiteloos werkt met het leven van de drager dat het concept van het verlaten van de pols onbegrijpelijk is. Om deze redenen zal de Rolex BLNR jarenlang en tientallen jaren de T + T Founder Andrew's pols grimeren. Het is een veelzijdig horloge dat bij elke outfit gaat en kan omgaan met alles wat het leven erin gooit. Maar voor Andrew gaat het verder dan - hij spreekt bijna over zijn horloge alsof het een vriend was. Hij kan vertrouwen op zijn Rolex - de kwaliteit van zijn constructie en de waarden impliciet daarin. Op dit punt bent u vergevend om te denken dat we dit misschien overweldigend overwegen (en is het ook gezond om uw horloge als vriend te tellen?), Maar de bottom line is dat wanneer Andrew zijn horloge in de ochtend opschept Heeft er nadenken over totdat hij de tijd moet leren kennen. Geen nadruk op krassen, Geen twijfels over betrouwbaarheid - het werkt gewoon. En daarom is het een keeper.

Sentimentaliteit.

Archimede Pilot
Afbeelding: Reddit.
De reden dat ik mijn Archimede Pilot nooit zal verkopen, is heel anders dan Andrew en zijn BLNR. Het was mijn eerste 'goede' horloge, gekocht na maanden van onderzoek en vergelijking in 2007. Deze dagen is het een beetje gekrast (klapbandjes verandert en een ongelukkige ontmoeting met een steenwand), de lume glanst niet zoals het vroeger was , En het is zeker achterstallig voor een dienst. Op het oppervlak is het niets bijzonders. Maar voor mij is het. Het markeert het begin van iets. Ik wist niet dat toen ik 'koop nu' raakte, zou dat obsessieve zoeken en onderzoek van minutia een passie en later een carrière worden. Op een abstracte manier heeft mijn Archimede me voor nieuwe vrienden gebracht en me over de hele wereld meegenomen. Daarom is dit horloge voor mij belangrijk. Ik draag het vandaag niet te veel en ik denk niet dat ik vandaag hetzelfde horloge zou kopen,
Bekijk meer replica horloge en Rolex Yachtmaster

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex