replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年10月25日星期二

Zeno Diver 300m

In het afgelopen jaar of zo, heb ik steeds een belang in deze horloges die sommigen omschrijven als 'goedkoop' of 'budget', maar die heb ik snel tot de conclusie gekomen zijn eigenlijk uitstekende prijs-kwaliteitverhouding genomen. Bovendien zijn sommige zoals horloges te beheren om te bereiken wat de zogenaamde 'high-end' merken niet te doen in termen van functionaliteit en misschien nog belangrijker - het bereiken terug naar misschien twee of drie decennia geleden in de bouw en kijken. Het lijkt erop dat de mode is retro en ongetwijfeld veel lezers hebben de verschillende re-edities van de wil van Heuer gezien .; Maar wat te denken van een horloge of een reeks van horloges die niet pretenderen iets te zijn dat ze jaren geleden waren en door hun aard zijn ouderwets? Nou, de Zeno Diver 300m lijkt net zo'n horloge en na een beetje overleg kocht ik er een in oktober 2000.
Ik moet toegeven dat Zeno was geen naam bovenaan in mijn gedachten op het moment dat ik het horloge gekocht! Ik denk dat ik had van hen gehoord, maar wist niet dat ze nog steeds het maken van horloges of was opgestaan ​​zoals zo veel van de oude namen uit Zwitserland. Nou, terwijl het een kijkje in een aantal van mijn favoriete horloge websites Ik kwam over de Zeno en moest een te hebben, als er niets anders voor nieuwsgierigheid; dit horloge leek geweldig waar voor uw geld. Lees verder om erachter te komen of het bleek zo ...
Zeno Diver 300m
Klik Voor Lightbox
Voor mij is het Zeno is een terugkeer naar het midden tot eind 1960. Dat is geenszins bedoeld afwijkend te zijn; in feite is het een compliment. Het is een grote, zware duikhorloge met een grote zware koffer, grote bezel, dik acryl kristallen en grote schroef kroon. Volkomen no-nonsense aanpak, het horloge kijkt naar een sluit ontwerp van drie decennia geleden benutten en dat ligt zijn aantrekkingskracht voor mij. Zelfs de (? Je bekend) armband ontwerp is ouderwets, maar ik weet zeker dat veel lezers zal getuigen - zeer functioneel.
Dus, zou de functionaliteit lijkt het sleutelwoord in het begin met misschien een of twee concessies te doen aan de huidige trends zijn; grote cijfers zijn één. Zelfs op mijn muscularly uitgedaagd pols het horloge voelt comfortabel (met de armband het horloge weegt ongeveer 150 gram), ik kan de tijd gemakkelijk zien en het zal niet het einde van de wereld zijn als er iets rampzalige gebeurt - dit horloge kost allemaal van GB £ 155.00. We gaan naar een goede start!
Geval
Het geval van de Zeno is volledig gepolijst; dat wil zeggen dat er geen geborsteld gebieden helemaal. Gezien het feit dat de algehele look van het horloge is 1960 dan denk ik dat dit past het prima. Persoonlijk, ik betwijfel of ik ooit zal zijn in de positie om te worden aangevallen door plunderende Barracuda vanwege reflecties van mijn horloge als sommige fabrikanten beweren. De esthetische nadeel van de zeer gepolijste geval is natuurlijk dat toont krasjes gemakkelijker. Dat gezegd zijnde, hoewel ik probeer en zorg voor mijn horloges Ik heb de fase bereikt (zoals ik was voordat horloge waanzin geslagen) dat ik niet echt erg wat er gebeurt; immers een horloge is om te dragen en te genieten.
bekijk meer horloge replica en porsche design 911 turbo

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex