replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年9月6日星期二

Mark Ecko Non-Stop watch

Het is mijn laatste dag van het werk voor de vakantie, dus besloot ik op een horloge dat is een beetje over de top.
Dit horloge wordt de Non-Stop en is door Mark Ecko (of gewoon Mark Ecko als uw toetsenbord niet aankan). De naam van het horloge heeft allerlei onnozele vragen over de vraag of het niet stoppen met online veroorzaakt - het antwoord is dat het merk een soort van oneindige krachtbron niet heeft uitgevonden, dus natuurlijk zal stoppen wanneer de batterij leeg is power!
Mark Ecko is een Amerikaanse ontwerper, kunstenaar en uitvinder die het miljard dollar lifestyle en mode bedrijf Mark Ecko Enterprises loopt. Hun bekendste merk is Ecko
UNLTD, een t-shirt en modebedrijf populair in de hiphop en schaatser modewereld, en erkend voor zijn neushoorn logo.
Dit is de tweede Mark Ecko horloge Ik heb geblogd, en het is ook vrij opvallend. Het is een gigantische zilveren plaat van metaal, en is zo groot (bij 6 cm x 3 cm en 1 cm dik), het heeft een bocht zodat het past om je pols. Het horloge heeft 2 inverse dot matrix LCD-panelen, de onderste met de tijd, en de bovenste blijkt dag en datum, evenals de naam van Ecko. Op het eerste gezicht, maar zegt dat dit is een 16-bit horloge, waarvan ik veronderstel te verwijzen naar de processor chip, maar dat is een beetje over de top als het horloge heeft enige alarm, timer en stopwatch-modi. Onder de displays is een verhoogd gedeelte met de merknaam, terwijl de zwarte lederen band heeft studs met de neushoorn logo.
De achterkant heeft de merknaam en het logo, en heeft de gebruikelijke productie-locatie (China), en materiaal (basismetaal).
Het modelnummer is E95009G1, en het horloge is niet langer beschikbaar. Ik denk dat het kwam rond 2009/2010, maar ik heb niet gevonden de adviesprijs.
bekijk meer rolex replicas en hermes classic

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex